שר הנגב והגליל: "זה לא טפטופים; אנחנו כבר במלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הנגב והגליל: "זה לא טפטופים; אנחנו כבר במלחמה"

הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום התראיין שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף ותקף: "הדרך לביטחון היא פעולה עוצמתית של צה"ל בצפון. אנחנו כבר במלחמה. תושבי הצפון כבר רוצים לחזור הביתה ובביטחון מוחלט". השר חשף כי: "השר בן גביר עודכן על המבצע ברפיח לפני הביצוע"

יצחק וסרלאוף צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף, : "יש לנו אויב שלא מבחין בין ימין ושמאל ובין דתיים לחילוניים ואנחנו צריכים להתאחד מולו. זה המסר שעולה מהביקורים בבתי המשפחות השכולות. הם קוראים גם להמשיך בלחימה עד הניצחון המוחלט"

"הדרך לביטחון היא פעולה עוצמתית של צה"ל בצפון. אנחנו כבר במלחמה. תושבי הצפון כבר רוצים לחזור הביתה ובביטחון מוחלט. העברתי את המסר לחברי הקבינט המצומצם ואני מנסה להשפיע כמה שאני יכול"

"היה מבצע מרשים מאוד והשר בן גביר עודכן עליו לפני הביצוע. כל הדיבורים על היעדרותו מחמ"ל המבצע הם רכילות חסרת משמעות. השר הוביל מהפיכה בכל התחום של ביטחון הפנים"

הבחירות המקומיות: התמיכה של עוצמה יהודית בפרוש באלעד: "יש בחירות ואנחנו נדרשים להביע את תמיכתנו. יש לנו את הסיבות שלנו למהלך וזה החלטת המפלגה". האם זו תוצאה של היחסים בין בן גביר ודרעי? "כן, זה חלק מהקו של אריה דרעי"

"רצו להזמין אותי לתקשורת כדי לומר לי שהמשרד שלי מיותר. הצעתי להם לראיין ראשי רשויות מהצפון והם יאמרו אם המשרד שלי מיותר".

האזינו



0 תגובות